Candy and christmasholiday

3:e inlägget på denna eftermiddag :D Tänkte berätta om dagen idag:
Skolan började som vanligt kl 8.20. Alla i klassen blev nominerade till "årets" någonting, och jag blev årets intervjuare:D Då fick man godis! Sen gick vi och kollade på ett julspel som min lillebror och hans klass hade, jättegulligt:) Efter det fick vi julpyssla lite och sen var det lunch. I slutet av skoldagen uppträdde jag Mimmi och Lotta på scen i Aulan, vi hade nämnligen gjort en låt till Alicia som fyllde år:D SEN VAR DAGEN SLUTE OCH NU ÄR DET..... JULLOV! Nu ska jag snart åka till mormor och morfar! Ha det bäst:)



Kommentarer
Postat av: agnes

hejhej maja jag harr skaffat en blogg vet du hur man lägger in saker som du har juh en bil på dig längst upp på start sidan, hur får man en sån??kolla min blogg på happyandlove.blogg.se //agnes

2010-12-18 @ 15:27:17
URL: http://happyandlove.blogg.se/
Postat av: Alicia

Svar :

Tack:)

Men jag mår fortfarande sådär med du vet vem :/

Överlycklig blev jag för att jag hade besöksrekord, hihiih :) <3

2010-12-18 @ 16:53:52
URL: http://aliciaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0