Gullig kommentar nr.2

Anonym:
Vilken fin blogg Tekla!
jag har ingen egen blogg men jag älskar att lära din!
Skulle bli jätte glad om du kunde göra en video på hur du sminkar dig MVH Cornelia
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag blir verkligen JÄTTEGLAD över såna här fiina kommentarer! Jag är glad att du gillar bloggen, och jag skulle oxå tycka det vore kul med en sminkvideo! Problemet är bara att det är så svårt att föra över filmer från min videokamera! Sen har vi ett till problem... Jag sminkar mig nästan inte! Hahaha, men jag ska verkligen försöka fixa det, men det blir nog efter lovet! Tack för tipset Cornelia:)


Kommentarer
Postat av: agnes

hej maja, du nästa gång vi ses så kan vi prova att göra en sminkvideo och jag kanske kan hjälpa till att sminka dig jag har juh en videokamra på min dator.

see you soon //agnes <3<3

2010-12-17 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0