Jag gör så här istället...

Jag bestämmer inte en dag för frågestunden... Utan fråga på så svarar jag på frågor efter hand!
Fick en fråga från mattilda:
Vad är ditt bästa minne du har från när du var liten?

Svar: Jadu... Svår fråga! Ett bra minne var när jag fick veta att jag skulle få ett syskon!
En Gång som jag minns att jag blev sprudlande glad var när jag skulle få en BRATZ-docka(!)
Haha, fråga mig inte varför! Det var det jag kommer på nu:) Hoppas svaren duger, och tack för frågan!

Gör som Matilda och skicka in frågor ni också:D


Kommentarer
Postat av: mattilda

det var jätte bra svar. du blev ju glad när du fick veta att du skulle få ett syskon jag började gråta :S och det var inte glädjetårar hehe:)

2010-12-16 @ 19:01:50
URL: http://sockersweet.blogg.se/
Postat av: Iris

har du några kusiner eller sånt?? hur många och vad heter demm??

kram från iris 10 år

2010-12-16 @ 19:20:37
Postat av: Alicia

Hahahahhahahahahahha OCH NÄR DU SPARKA SÖNDER EN FOTBOLLSS LAMPA! DEN ÄR SÅ HIMLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNN! :D :D :D :D :D :D

2010-12-16 @ 20:01:54
URL: http://aliciaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0