TRÖTT

Rubriken talar! Jag är verkligen trött! Men men, skulle ju rida idag, fast det var någon slags teori med film... Det var lite otur efter som att Mimmi skulle vara med just den här gången! Fast vi hade det mysigt ändå!
En grej, som jag är glad över, är att jag ska få bo i vårat stora pysselrum nere medans vi (när jag säger vi menar jag mamma och pappa xD) gör om Maltes rum! Det är såå mysigt där nere och det är mycket större än mitt riktiga rum:)
Här är rummet som jag bor i nu, fast den lilla hörnsoffan är utfälld och är min säng:)



Kommentarer
Postat av: Martin mums

Fan va snyggt Maja! <3

2010-11-24 @ 20:49:49
Postat av: Anonym

Fan va snyggt Maja! <3

2010-11-24 @ 20:50:19
Postat av: .mormor

Hej!

ÅÅÅ vilket mysigt rum, tror du att man kan få hyra in sej på tisdagnatt.

Kram Mormor.

2010-11-26 @ 08:33:39
URL: http://photobytetekla.blogg.se/
Postat av: Photobytekla (Maja)

Svar till mormor: Absolut får du hyra in dig på Tisdag! Det ska bli jättemysigt att gå på stan med dig:)



Kram

2010-11-26 @ 15:40:32
URL: http://photobytekla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0