Halloweenfest och pysselryck

Tjena;D Jag är i Tänger i min sommarstuga och bloggar från morfars dator nu. Igår var jag med Elin
(www.elinstaadhedberg.devote.se) efter skolan. Vi sminkade oss läskigt och gjorde oss i ordning för hajens klassfest. Det var en halloweenfest för förskolebarn, ettor och tvåor;D Vi hade sååå kul! Det var jag Alicia, Elin, Mimmi och Lovisa som var med.Efter festen sov jag över hos Alicia. Vi hade oxå kul:D
När jag kom hem idag fick jag ett pysselryck! Jag började med att FASHION-collage, det var jättekul! Jag klippte ut massa bilder ur en HM-katalog och la upp på fyra A4-papper, nu håller jag på att klistra ihop allt. Kanske ska rama in den och sätta den på väggen... Ska försöka ta en bra bild och visa den här på bloggen!
Okej, nu blev det ett långt inlägg:D Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0