FÖDELSEDAG

Tjeena allihopa! Jag sitter här och har börjat fixa bilder från gårdagen... Suupermånga bilder har jag tagit på Alicia, många fina faktiskt! Och så är det ju så att jag fyller år idaag:D Grattis Teklan! Haha nejdå. Bilderna på Alicia kommer någon annan gång, kanske senare idag, vi får se om jag hinner! Och sedan har jag en lite fråga, om ni vill se ett videoinlägg med mina presenter, eller om jag ska fota dem? Jag kanske gör både och!!
Nu funkar det inte att ladda upp bilderna, men ni får se myycket bilder någon gång framöver!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis igen Maja :-)

Om jag får säga vad jag tycker, så tycker jag att du ska både filma och ta kort på dina presenter :-) <33

2011-04-29 @ 19:54:13
URL: http://linnhellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0