Första doppet

Ja, idag doppade jag mig i sjön för första gången i år! Jag stod på bryggan med kläderna på och sa till Elin som stod redo med kameran:
- JAG ÄR DUM I HUVUDET!!!!
Och så doppade jag mig, skrek och sprang upp till vårat hus, torkade mig och satte på mig One Piecen. Sedan gick jag ner igen med termometern i högsta hugg, satte ner den i vattnet ett tag och kollade sedan, 12,5 grader. Det var väl inte så kallt tänkte jag och blev lite besviken:S:O Hahahaha, men det var rätt kul att säga att jag badade till brorsan och föräldrarna!
Förresten tänkte jag byta header snart, till en vårig bild på mig i alla fall! Men resten av desigenen får vara kvar, den gillar jag;)
Ojsan, bilden blev liten, nu ska jag gå ut och umgår med the family:D Puss o kram på er söta bloggläsare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0