Statistiken stiger

Hej allihopa! Ja, nu kan jag faktiskt säga ALLIHOPA! Min statistik har nämnligen stigigt ENORMT! Jag har Över FEM gånger så många unika besökare idag än för några dagar sedan. Jag fick en chock när jag tittade och såg hur många det var på eftermiddagen, för att inte tänka på nu. Runt klockan fem i nio, hade jag 107 besökare, vilket jag tycker är helt otroligt! Det känns som att bilderna från Clash of Nations gjorde, ja, succe`om jag får säga det själv! Jag tror att jag måste lägga upp några fler bilder från det imorgon:)
Väldigt vackra smileysar! TACK för att ni läser min blogg och kommenterar!
Puss från eran Tekla på gladhumör

Kommentarer
Postat av: MIMMI

HERREGUD!!!!!DET ÄR JU HELT SJUKT!!! GRATTIS GRATTIS!!!:D<333

2011-04-04 @ 11:51:49
URL: http://onlymi.webblogg.se/
Postat av: Linnea Tysklind

Grattis maja du förtjänar det! :)

du är så himla duktig på att fota och du anstränger dig nog mycket med bloggen! :)

2011-04-04 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0