Ibland kan rubriker vara omöjliga att komma på....

Tjena! Idag har jag varit i stan och bytt lite julklappar och kikat på mellandagsrean lite, köpte inget för jag, mamma och mormor ska till Nygårdsannas utförsäljning i Garsås imorgon!
Nu har jag redigerat lite, det blev bilder från i våras/vintras:) Mimmi är fotografen, och hon kommer till mig nästa vecka, så ska jag fota henne! Ska bli spännande och se hur nya objektivet fungerar med porträtt!!
Jag är verkligen suuupersugen på att ha en riktig fotosession nu! Typ som en modefotografering i en studio, det skulle vara grymt kul... Jag får väl ta och ragga upp nån frivillig modell, hehe:) Nu ska jag ta och besöka sängen, klockan är inte mycket men jag är jättetrött och har lite huvudvärk... Och så älskar jag att sova:) Nu ska jag sluta skriva och gå och borsta tänderna, så att alla små tandtroll försvinner!
Puss

Kommentarer
Postat av: agnes

jag ställer gärna upp som modell. behöver en snygg header oxå ;) puss pårej

2011-12-28 @ 21:51:38
URL: http://happyandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0