Måla med ljuset

Hej! För några dagar sedan var jag med min kompis Anna och vi provade att "måla med ljuset". Vi var alltså inne i ett mörkt rum, vi hade lång slutartid på kameran och hade min mobilficklampa till hjälp!
Här är ett smakprov av bilderna:
Anna målade ett A
Och jag ett M (för mitt riktiga namn Maja)
Här försökte jag skriva Maja
Och tillsist Annas bilder (som var finast av alla)
Japp det var det! Ni borde prova detta! Superkul!

Vi hade inställt på Bulb, då är slutartiden så lång som man håller knappen inne. Okej, jag är inte bästa på att förklara, men, men!<3

P.S. Detta tips har jag "tagit" från en blogg som heter www.lovisasbilder.blogg.se. D.S

Kommentarer
Postat av: agnes

tack så super mkt!! <33

2011-01-19 @ 19:31:18
URL: http://happyandlove.blogg.se/
Postat av: Mamma Maria

De här bilderna är så läckra. Kram från mej till dej. Längtar hem nu, ses i morron./mamma

2011-01-20 @ 01:34:04
Postat av: mattilda

fina!!

måste bara fråga varför kallar du dig tekla? <3

2011-01-20 @ 18:17:26
URL: http://sockersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0