Bra fotobloggar del 1

Tjena mors! Idag tänkte jag ge lite tips på bra fotobloggar som jag läser!

Tinkerbella: Tinkerbella skriver mycket om mode och vardag, men hon är JÄTTEDUKTIG att fota och hon har jättesnygg stil!

Lina Flodins: Lina är en superduktig 17årig tjej som driver eget företag. Jag gillar speciellt hennes porträtt!


Megapixlar: Denna blogg har jag bara läst i någon dag, men jag tycker den verkar rolig och full med fina bilder!


Anton: En kul kille som verkligen är duktig på att fota, och även på att göra designer!


Nu ska jag ner på stan och sedan ta bussen hem, så jag måste gå! Fler bra bloggar kommer säkert någon mer gång:)



Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-07 @ 10:09:12
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Alicia

Vart är du någonstans sötis? :o <3

2011-07-07 @ 14:05:54
URL: http://aliciaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0