Så här såg jag ut på skolavslutningen

Klänning- ONLY/vero moda Jacka- Bubbelroom outlet Klocka, örhängen och armband- Ur& Penn
Skorna hade jag inte på mig, de tog jag på mig när jag kom hem, och det var då jag tog bilden! :)

Hej på er! Nu är det äntligen sommarlov! Jag vill önska alla läsare en riktigt trevlig sommar, hoppas ni fortsätter följa min blogg under sommarlovet:) Nu måste jag ta och packa, imorgon åker jag till min sommarstuga (men jag kommer att ha dator och internet där)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey vänta lite här du hade inte skorna du sa att du skulle ha eller??:p

2011-06-11 @ 13:51:32
Postat av: Lovisa

Hon skrev ju att hon inte hade på sig dom, utan att hon bytte till dom när hon kom hem och det var då hon tog bilden!!

2011-06-12 @ 07:38:41
Postat av: Linn

Jag vet inte om jag hann säga till dig att du va jätte fin och jag älska dina skor! ;) <3

2011-06-12 @ 12:05:09
URL: http://linnhellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0