Svar frågestund

1. När fyller du år?
Jag föddes den 29 april 1997!
2. Kan inte du börja på teatern igen?
För er som inte vet gick jag på teater innan jag började rida.
Jag saknar såklart teatergruppen, men jag trivs så jättebra med ridningen, så jag kommer inte tillbaka, nu i alla fall!

3. Kan du inte fota mer profilbilder på folk?
Om jag förstår frågan rätt så vill du att jag ska fota mer bilder i profil på folk:) Det var en bra ide, det ska jag göra!
Men du kanske menar att jag ska fota mer porträttbilder på folk! Det är det roligaste med att fota tycker jag, så jag gör det så ofta jag kan, men nu när våren och sommaren kommer, då kommer det nog bara bli mer och mer, så håll utkik!
4. Vad är det värsta du vet?
Hmm.. Jag tror det är när man måste göra saker som känns helt hopplösa och onödiga! Som när man sitter i skolan med någon tråkig lärare och har något konstigt ämne, och så tittar man ut genom fönstret och ser ett PERFEKT fotoväder! Sen hatar jag när det känns som man gör fel hela tiden!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni är nöjda med svaren! Kom ihåg att ni alltid kan ställa frågor till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0