Svarar så fort jag kan...

Hej igen! Jag fick en kommentar för några dagar sedan med lite frågor, bland annat om jag kunde visa bild på min garderob, och vad jag kommer att ha på mig i sommar! Jag tyckte det var kul med lite förslag på vad jag kan blogga om! Men tyvärr har jag inte hunnit göra något inlägg med svaren, jag tänkte att jag ville göra en video med de sakerna, men problemet är att kameran jag ska filma med isåfall är i Norge med Pappa och kommer inte hem förrens någon gång nästa vecka! Så om du som skickade kommentaren (eller någon annan) skulle vilja säga om ni vill se video, isåfall får ni vänta, eller om jag ska ta bilder och lägga ut:) Men jag blir jätteglad när ni kommenterar!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: sossie

Du kan ta bilder gör det du känner för!<3

2011-05-04 @ 21:20:21
Postat av: Anonym

sjukt fin bild :-)

2011-05-04 @ 21:21:01
Postat av: mormor

Jag tycker att det är bästa bilden på dej hittils

"Toppen Maja"

2011-05-05 @ 08:02:55
URL: http://photobytetekla.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Ja, rött är snyggt! ;)

2011-05-05 @ 17:41:53
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så mycket! :D För att få besökare så kan du kommentera lite i andras bloggar, dock inget spam. Du kan vara med i tävlingar och hoppas på vinst (då blir du länkad från den bloggen) :) Sedan är det bra om du försöker hålla bloggen uppdaterad med lite varierade saker och lite roliga saker emellanåt.

2011-05-05 @ 19:42:21
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0