Självporträtt

Hallojj på er! Jag har inte bloggat på grund av att jag red idag, och så har jag PLUGGAT, både hemkunskap och matte (har matteprov på måndag). Min hjärna känns som ett ihoptrasslatt snöre av alla +&-. (-&-=+) Så jaa... så känns det just nu :P Idag hade vi "photoshoplektion" igen i skolan och det var kul som vanligt! Nu ska jag göra något som jag verkligen gillar att göra: SOVA!

Förresten, har det kommit snö hos er? Här i Falun har det inte kommit en snöflinga än... Man börjar undra var den har tagit vägen! Nu är det ju bara ca 46 dagar kvar till julafton! Helt sjukt vad snabbt det går... Var det inte sommar nyss? Jaja, nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig istället! ♥
Jag har fått in flera frågor till frågestunden, tack för det:) Men fortsätt fråga vetja!

Kommentarer
Postat av: jj

äre inte snö man ser där i bakrunden? :o

2011-11-12 @ 13:14:53
URL: http://jenniejacobs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0