Eline och No Mercy

Hej! Nu är jag så där fotospeedad! Har nänmligen fotat min kompis Eline och hennes fina häst No Mercy (kallas Maja, snyggt namn). Till en början gick det inte så bra, alla träd och solen var i vägen. Men det gick bara bättre och bättre alltihop! Bilderna är till ett bildprojekt i skolan, så vi ska photoshopa dom och ställa ut dem i korridoren:) Jag har inte börjat redigera än men ni kan få en bild på det fina ekipagen i alla fall.
♥Nikon D80♥

De är så fina och passar bra ihop tycker jag!

Kommentarer
Postat av: jeeennie

aaaaw :')



saknar henne... och dej! D: VI MÅSTE SES!



hehe , brukar springa förbi ditt hus ibland men då är typ allt släckt oftast :p ♥

2011-10-11 @ 21:24:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Eline snabb

Tack för att du ville fota!

bilden blev super fin ! lånar den till min blogg ;)

2011-10-11 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0