En blogghistoria

Det var en söndags eftermiddag den 17 oktober 2010. Jag chattade med min fina kompis ALICIA på msn. Plötsligt kom vi in på samtalsämnet Bloggning. Båda hade funderat på det ett tag, att skaffa en egen blogg, men ingen hade riktigt vågat ta tag i det på riktigt. Men så bestämde vi oss. Vi skulle starta en varsin blogg. Mitt namn hade jag tänkt på ett tag, och det kändes så bra, www.photobytekla.blogg.se. Jag minns hur nervösa vi var, och jag tvekade lite. Men sedan fick jag ett meddelande från Alicia.
- NU HAR JAG GJORT DET!
Så jag tryckte på skapa blogg, och då började allting. Det första riktiga inlägget på bloggen publicerades klockan 14.56.47.
Jag började tycka foto var mer och mer intressant, och så småningom började jag använda systemkameran. Min första design gjorde jag den 19 oktober, och snart började jag även tycka att det var skoj att fixa med designen.
Ett av mina största bloggminnen var från i vintras, när jag fotade på Clash of Nations och det slutade med att jag den dagen hade 127 unika besökare! Klicka HÄR för att komma till några av bilderna.
Jag vill bara säga att det här året har varit grymt kul, tack för de fina kommentarerna jag har fått, och bara att ni kollar är så roligt! Om ingen hade kollat på min blogg hade jag aldrig fortsatt med denna fotoblogg♥

Så, GRATTIS BLOGGEN på 1 årsdagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0