Jag lever

Hej alla finisar :) Förlåt för att jag iinte har bloggat på ett tag men jag har inte hunnit. Har haft den grymmaste veckan på länge! Spelade upp en teater med klassen som vi jobbat med så länge, och så har jag kommit på hur mycket jag älskar hela min galna klass♥
Nu håller jag på att baka matbröd (!) och jag kanske lägger upp bilder senare! Juste, NU är det HÖSTLOV (glömmer det hela tiden) och imorgon åker jag och familjen till Åre och kommer hem på Tisdag kväll:) Kommer inte ha med mig datorn men jag ska ladda ner blogg.se appen på pappas iPhone så jag hoppas jag hinner blogga lite i alla fall!
Nu har nog mitt bröd jäst klart, men vi ses och hörs!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0