Närmaste framtiden

Tjena morsning korsning! Denna helg har jag fullt upp kan man säga, imorgon börjar konfirmationen, och på kvällen ska jag till Annas familj och äta och ha det allmänt kul! Sedan på söndag är det loppis och konfirmation igen på kvällen:) OCH på måndag är det inspirationskurs från Premiumlägret jag var på i somras, så då är jag ledig! Idag red jag med Elin och nu har jag, mamsen och Malte haft en myskväll med idol och glass! Jag ska nog ta och krypa till kojs strax för konfirmationen börjar vid 10tiden så jag har inte världens längsta sovmorgon...
Ps. På NO:n skulle vi välja en uppfinning att skriva om, gissa vad jag valde? KAMERAN såklart! Så jag kanske kan visa texten för er någon gång? Om ni vill såklart:) Ds.

Kommentarer
Postat av: Magnus

den bilden var ju fin! Ha en bra dag!

2011-09-10 @ 07:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0