Min vår...

... kommer att bli AWESOME! Jag har en helt galen vår att se fram emot, ska göra så mycket roliga saker och vissa saker är otroligt spännande!
21-23 mars: Jag åker till Stockholm och bor hos min kusin, och praoar på den grymaste tidningen Shoot Magazine! (Ny fototidning inriktad mot yngre fotointresserade)
24 mars: Konfirmanddag i Västerås med konfagruppen!
29-31 mars: Till Funäsdalen med familjen.
29 april: Jag fyller 15! :D
4-11 maj: Jag åker till Spanien med klassen och hälsar på alla underbara spanjorer!! :D
12 maj: Jag konfirmerar mig!
18 maj: Jag ska göra mitt första riktiga "fotojobb" (berättar mer sen) :)
Någon gång i mitten på Juni: SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0