Syster Sol

5 dagar sedan sist... Jag mår i alla fall super och har ett gött sommarlov! Imorgon åker familjen ut på en tur och är borta tills söndag, veckan/helgen kommer spenderas i näsåker på underbaraste festivalen URKULT. Två kameror kommer hänga med, varav en analog som jag nu köpt filmrullar till. Vi får se om det finns något internet där uppe, isåfall kanske jag kan göra något inlägg. Men jag kommer göra några tidsinställda också, för säkerhetens skull! På torsdag natt kommer jag att se Laleh, och på fredagen Syster Sol. Syster Sol spelade även på Daflo-festivalen (därav bilderna) som jag var på och hon levererade, så OTROLIGT grym! 
Kram på er allihopa!♥
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Åh, Syster Sol verkar så himla härlig! :D

2012-08-03 @ 18:06:34
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0