Saras matkasse- fototävling

Hej igen för tredje gången idag! (wow, vilken bloggare jag är!) 
 
Som ni kanske kommer ihåg så är jag med i en fototävling med tema djur. TUSEN TACK till er som har röstat, jag fick ett mail förra veckan om att jag låg på 23 plats, och ett mail idag om att jag låg på 14 plats av 603 tävlande! Det är så underbart roligt, nu måste man bara hålla i och hoppas på fler röster. (snart uppe i 200) 
Ni får mer än gärna rösta på mig igen, kanske till och med varje dag! 
Klicka HÄR för att komma till mitt bidrag!♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

så otroligt snygg bild, såklart jag röstar en gång till! :)

2012-06-25 @ 22:28:44
URL: http://rosensmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0