Back in Sweden

Nu är jag tillbaka i kylan efter en vecka i södra spanien med ca 30 grader varmt! Känns skönt att vara hemma men man kommer såklart sakna alla underbara, galna och tokiga spanjorer. Det har varit en grym vecka, med sol, lite bad och härliga vänner. Familjen jag bodde hos var jättegulliga allihop och spanskan gick relativt bra att förstå och prata också för den delen! Nu ska jag dra mig till min säng och sova, så skönt att få lägga sig i lagom tid i sin egna säng! Imorgon ska jag konfirmera mig också, livet rullar på.
LLitet smakprov med 2 av veckans 600 bilder! Från Puerto Real där jag bodde och från Freian i Jerez!
Godnatt mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0