Fototävlingen- Resultat

Som ni flesta säkert vet så deltog jag i en fototävling nu i somras, med tema djur. Nu är den avslutad och jag vet vilken placering jag kom på! Jag slutade på plats... 14! (det var över 1200 som deltog)
Jag är otroligt stolt och glad över min placering, och det är  tack vare er som det blev så! Jag önskar jag kunde ge er alla som röstat en varsin kram eller något, så ni verkligen fick veta hur mycket jag uppskattar att ni lagt en eller flera röster på MIG! Priset har jag inte fått än, men jag ska självklart visa er det när jag fått det. 
Så, nu säger jag TACK  igen till er, ni är så himla bäst!!♥
 
Jag kan väl visa bilden igen som jag tävlade med, och även om jag tycker att den är lite uttjatad av mig själv så måste man ju tacka modellen oxå. Tack du lilla nyckelpiga! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis :)

2012-09-13 @ 19:41:11
URL: http://Soapbubbles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0