Tekla tycker till om vintern

Nu är det vinter på riktigt! Här i Falun var det nästan -20 grader idag. Många är ledsna nu när snön har kommit- men jag känner motsatsen. Jag har mycket hellre snö och kallt en slask, grått och medeltemperatur! I lördags var jag med mina vänner i pulkabacken, solen sken och det var så härligt. Och sedan när man kommer in, värmer sig och är sådär "snötrött". UNDERBART! Nästa helg kommer jag att köra årets första åk i backen i Vemdalen♥ Jag åker telemarksskidor (och älskar det), men skulle gärna lära mig att åka snowboard också! Och sedan har vi julen- så mysigt, så stämningsfullt och så härligt! Så, jag kan säga såhär: JAG GILLAR VINTERN, MYCKET!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0