Hildur och Tekla

Jag har en vän. En vän som är helt underbar, som jag kan skratta med, och gråta med. Med denna person kan jag vara mig själv, på riktigt. Klä mig som jag vill, och göra vad jag vill (nästan). Denna vän är lika som jag en hippie, och älskar kladdkaka. När vi är en och en är vi galna, och vem som helst kan ju då räkna ut, att när vi är tillsammans är vi oslagbara. Vi går under namnen Hildur och Tekla, och tillsammans är vi verkligen två muppar, som glider runt i stan. Kom ihåg att det är bra att muppa runt, det gör livet roligare. Peace på er allihopa, kom ihåg att vara er själva!



Kommentarer
Postat av: fuh

hippies...? som du sa var er själva

2012-05-20 @ 18:30:59
Postat av: Lovisa

Maja är en hippie. Hon är sig själv. Hon är världens starkaste och coolaste person, jag älskar dig Maja, puss<3

2012-05-20 @ 18:43:55
Postat av: Hildur

Jag älskar dig, började gråta när jag läste det. Du är så sjukt underbar och jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Du betyder så mycket för mig tekla. Älskar dig<3

2012-05-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0