Hejdå 2011♥

Hej på er! Nu är det bara 8 timmar kvar på år 2011. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Jag har haft ett grymt år iår, gjort så mycket saker som jag alltid kommer att minnas♥ Här är en liten lista på saker som jag har gjort 2011:
  • Träffat nya männsikor
  • Varit på PREMIUMLÄGER
  • Varit på Gotland med Mimmi och Alicia
  • Lekt vinken i korridoren
  • Sett "Jag saknar dig" och gråtit som sjutton!
  • Haft galet mycket kul med klassen!
  • Spelat upp teatern INTET
  • En konstig men rolig och galen tjejkväll på skolan...
  • Ätit pizza med världens bästa klass
  • Haft disco i klassrummen och dansat på borden
  • Blivit kär♥
  • Skrattat så jag får kramp i magen
  • Börjat på konfirmation
  • Haft 127 unika besökare på bloggen!!♥
... allt det och mycket mer har hänt under detta år! Så nu säger jag Hejdå till 2011, och hej till 2012! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0