Härliga haremsbyxor!

Hejsan! Dessa härliga haremsbyxor fick jag från mormor när hon och mamma hade varit i Thailand! Jag har inte använt dem förrens idag! Jag älskar dem jättemycket... Nu har jag suttit och redigerat ihop två bilder till en, och det gick väl hyfsat:) Jag tog bort en sten i photoshop!!! Hahaha, tänk vad mycket man kan göra... Nu sitter jag och väntar på att Anton ska lägga ut finalisterna i sin fototävling som jag är med i! Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att jag kommer med så man kan rösta på mig:)
Idag var det sista riktiga skoldagen i 7:an. Jag kan knappt tänka mig att vi får sommarlov om lite mer än en vecka! Då ni ska jag fota! Jag ska försöka få någon som kan/vill ställa upp som lite modell, har insperation...
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi! Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahaha, jag står alltid upp som modell, kanske lite enformigt med mig hela tiden men jag finns här iallafall ;) <3

2011-06-01 @ 22:34:19
URL: http://aliciaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0