Söndag

Här sitter jag med musik i lurarna och redigeringsjobb framför mig. Jag är nöjd med bilderna och det ska bli riktigt kul att lämna iväg dem! Jag har alltid en speciell känsla i magen när jag har gjort ett fotouppdrag - och jag känner att jag är nöjd med bilderna. Annars då? Jo, det är bra. Dock så hände det en olycka i fredags kväll när min hårddisk gick sönder (IGEN)... Jag hade en som krashade i somras också, och då köpte vi en ny som skulle vara extra tålig- men icke sa nicke! Jag hoppas verkligen att det går att rädda inehållet utan att det kostar för mycket... Idag fotade jag förresten en bandymatch, alltid kul att prova något nytt! Nu ska jag sluta babbla så in i vassen och ta och fortsätta med redigeringen istället. Kram på er fina!♥
 
I mina lurar just nu: 
 
Jazon Mraz
- James Blunt
- Jose Gonzalez
- Ted Gärdestad
-  Lars Winnerbäck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0