Utanför mitt fönster

Hej måndag! För en gångs skull älskar jag en måndag. För det är inte vilken måndag som helst. Det är höstlovsmåndagen och måndagen innan jag åker ut på ett härligt äventyr! Jag och min familj åker nämnligen till varmare länder imorgon (får jag hoppas i alla fall). Så idag blir det en pack- och fixardag. Jag säger var vi ska åka än, men jag kan ge en liten ledtråd- det är inte i Europa :) Jag tror inte att det blir några tidsinställda den här gången så jag tar helt enkelt en veckas lov även från bloggningen och kommer tillbaka med massor av bilder! 
... Mer får ni veta senare eller imorgon innan flyget går klockan 06.00. 
 
Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0