Mitt 2012

Ja, nu har ännu ett år gått. Ett år där det har hänt otroligt mycket- både roliga och mindre roliga saker, precis som alltid. Precis som 2012 var så ska 2013 bli ett bra år fullt med nya utmaningar och härliga minnen att bära med sig. Nu ska ni få se ett collage om mitt 2012 och även lite text om vad som har hänt under detta år♥
 
 
Februari: Hade besök av en spansk klass och fick massor av nya vänner och superhärliga minnen♥
Mars: I mars åkte jag till min kusin i Stockholm där jag spenderade några dagar hos henne samtidigt som jag praoade på en fototidning. Det var några av årets bästa dagar, hade det så kul! Åkte även till Västerås på en konfirmationsdag tillsammans med ca 1000 andra konfirmander. Blev fotad i en fotostudio och hade det grymt skoj! 
April: Det blev påsk och så hände nåt med mitt hår- dreadsen blev till♥ Fyllde även 15 den 29:e. 
Maj: Oj oj, denna månad var galen. Åkte till Spanien med klassen och bodde hos de som var hos oss i Februari. Hade en grym vecka där med alla härliga människor. Dagen efter att jag kom hem därifrån konfirmerade jag mig♥ Senare denna månad fotade jag mitt första bröllop. Åh, det var så fint och så roligt! 
Juni/Juli: Sommarlov, fotograferingar, DaFlo-festivalen och så fick jag låna en analog kamera. Var i Orsa med bästa Lotta!♥ Det var även här som min hårddisk kraschade och bilder från 1 år tillbaka försvann...
Augusti: URKULT var bättre än bäst och jag var så glad! Trivdes som fisken i vattnet. Det var en bra avslutning innan skolan började igen- jag började 9:an. 
September: I september månad var jag på en superhärlig fjällvandring med klassen, underbart. 
Oktober:  Fotade och intervjuade skådespelaren Måns Clausen till ett skolarbete och hade en fotosession med Lotta som slog alla andra fotosessioner jag någonsin gjort. Fotade även två söta syskon i höstlöven uppe vid Gruvan. Det blev höstlov och jag och min familj åkte till Marocko♥
November: Spenderade de första dagarna i November månad i Marocko och hade det härligt! Uppfyllde även en av mina drömmar- jag testade på vågsurfing. Sedan var det tillbaka till verkligheten och skolan vilket alltid är lite tråkigt efter en resa eller ett lov... Nu var det dags att se fram emot julen!
December: Då var vi framme i den sista månaden. Lucia i skolan, skidor i Vemdalen och sedan blev det jul. Firade jul hos mormor och morfar och hade det lika mysigt som vanligt. I mellandagarna var jag på en gospelkonsert där jag även tog myyycket bilder, så fotade jag även månen. Nyårsafton spenderade jag med vänner och familj, och så plötsligt var klockan 00.00, fyrverkerierna sprakade och 2012 gick över till 2013
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0