Nystart

Mina vänner, jag har något att berätta. I oktober 2010 startade jag denna blogg, och det är mycket tack vara den som mitt fotointresse började växa. Jag har insett att jag inte är någon "varje-dag-bloggare", det håller inte mer än korta perioder. Nu har jag startat en helt ny blogg, på en helt ny bloggportal. Den kommer nästan bara bestå av bilder, som jag hoppas att fler kan inspireras av. Jag tror att jag behöver en omstart för att jag ska tycka det är roligt igen. (Denna blogg kommer att finnas kvar, om jag skulle ångra mig ;))
Det är med lite sorg i hjärtat jag nu säger att photobytekla.blogg.se kommer att få vila lite, och http://photobytekla.blogspot.se istället kommer att fyllas med mina bilder. fortsätt läsa där vettja! Nu provar vi något nytt, det behöver man ibland. 
 
 
Kram Teklan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0