Påskhälsningar från Tekla

Hej alla vårglada påskkycklingar:D förlåt för att jag har uppdaterar dåligt, men jag har varit borta hela dagen och fotat JÄTTEMYCKET!! bilderna kommer förhoppningsvis imorgon, i alla fall en del av dem! Hoppas ni har haft en bra långfredag. Själv kom jag precis hem från en dag som har känts som sommar! Underbart;) doppade fötterna i sjön och jag kan väl säga Att det var uppfriskande, VÄLDIGT uppfriskande! Och tänk, nu är det bara en vecka tills jag blir 14!!! Tiden rullar på... Nu bara babblar jag på, känner att det är dags att krypa till kojs, eller det har jag redan gjort, men det kanske börjar bli dags för att sova rättare sagt:D glad påsk på er fina läsare! Vi hörs imorgon, med bilder och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0