Fototips- Ta vara på kvällssolen

Hejsan! Idag tänkte jag bjuda på ett litet fototips som jag kom på när jag fotade i kvällssolen vid en camping som jag och min familj bodde på förra veckan!:) Jag älskar att fota på kvällen när det är fint ljus:)
Själva tipset är egentligen bara att försöka få med ljuset på bilden, kanske lägga sig ner och ta i motljus?
(bilderna är nästan inte redigerade alls)
Här kommer ett exempel på hur man kunde ha tagit bilden:
Ja... Inte så kul enligt mig :P
Om man provar sätta sig ner och istället ta i motljus, på samma ställe, kan det bli så här:
En HELT annan bild:)
Det var mitt tips: Prova olika vinklar, och tänk på ljuset! Här får ni lite fler bilder från samma tillfälle, tryck på dem för att se dem större:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0