Frågor och svar

Hej kusinen! :)
Har lite frågor..

1. Vad är din favoritmat? Svåårt, tacos, grillat, kebeb:)

2. Favoritgodis? Lakrits, surisar :)

3. Favoritfärg? Guud vad svårt! Gillar grön... och Nästan alla andra färger :P

4. Tajta jeans eller lösa jeans (typ hängselbyxor)? Olika, men mest lösa, tex mina älskade hängselbyxor!

5. Vad brukar du göra en dag efter skolan? (om du inte har någon aktivitet efter, ridning typ!)
Jag hamnar ofta framför datorn, tyvärr... Annars går jag på stan, är med kompisar, eller FOTAR så klart!

Det var mina frågor, men jag kommer nog fråga lite mer framöver...

Puss!

Tack så mycket för frågorna (dom är ställda på blogresponse)! Jättekul att svara på lite frågor ibland :) Så tack så mycket kusinen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0