Tävlar om biobiljetter

Hejsan! Jag är med och tävlar om biobiljetter till filmen Jag Saknar Dig till mig och en kompis eller någon som betyder mycket för mig! Det är svårt att välja vem jag ska skriva om, men jag tror jag har bestämmt mig!
Jag skulle vilja gå på denna film med min älskade kompis LOTTA!! Hon är verkligen en underbar människa som jag tyvärr är med allt för sällan. Jag har inte träffat henne på hela sommaren och jag saknar henne så jag håller på att dö! Lotta är en tjej med underbara kramar och som man kan prata med om vad som helst! Man skrattar alltid när man är med denna tjej, men man kan även gråta lite, eller bara snacka om allt möjligt. Vi går i samma klass, men träffas ganska sällan utanför skolan... Det beror på att denna tjej är en superduktig simmare och simningen tar upp mycket av hennes fritid! Men aldrig att hon gnäller på att hon är trött eller något, hon har alltid humöret uppe och ställer upp för alla. Om vi fick gå och se på denna film tillsammans, skulle jag bli superglad. Hon är värd en biobiljett, eller nej, hon är värd 1000000000 gånger mer än en biobiljett!! Men det skulle vara toppen med en dag med Lotta, den underbaraste Lottan i väärlden!

Hoppas att du ser detta Lotta, älskar dig min fina, söta, fantastiska MACKA! ♥

Om ni oxå vill tävla om biobiljetter kan ni gå in på denna sida! Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0