Allmänt småprat

Hej alla framför skärmen! Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat sedan i... måndags var det! Somsagt såg vi Trassel och den var helt underbar! Härlig disneyfilm och klart värd att se! Vi såg den i 3D och det var såklart ett plus. Jag hade tänkt att gjort ett videoinlägg i eftermiddag med jag är osäker på om jag hinner, jag drar nämnligen till Fjätervålen med Familjen och Anna. Som ni förstår kommer alltså bloggen vara ganska ouppdaterad under helgen också... Kanske slänger in ett tidsinställt, vi får se!
Och vet ni vad jag köpte i Tisdags? Ett par converse! Äntligen bor ett par underbara vita converse hemma hos mig:) Okej, jag delar med mamma, men jag tror vi får göra en bokningslista för dem...:)
Jag har skaffat en praoplats till nästa vecka, hos en som håller på med foto/bildbehandling, så det ser jag fram emot!
Detta blev ett långt inägg, men om ni fortfarande är kvar vill jag önska er en bra helg:) Föressten, glad alla hjärtansdag i väääldig efterskott!
Puss från eran Tekla



Kommentarer
Postat av: egon

Hoppas ni får kul i fjällen.

Å,va kul med din praoplats.

2011-02-17 @ 08:06:16
URL: http://photobytetekla.blogg.se/
Postat av: elin

Men cha cheyyen! :D Jag har precis dragit igång en lite annorlunda tävling på min blogg, så va gärna med! :D <3

2011-02-18 @ 17:03:46
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: alva

hej gud vilken fin blogg du har gumman <33

2011-02-18 @ 19:51:20
URL: http://nybban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0