Premiumläger

Hejsan! Ganska KASSA bilder, men men. Jag har fått något idrottsstempedium, så jag och en till från min klass får åka på läger nästa helg till Leksand! Vi kommer att få lära oss mer om idrott och prova på olika sporter mm! Ska bli jättekul, men jag är SJUKT nervös!! Imorgon är det skolavslutning, så jag måste börja fixa lite grejjer inför det.
Ps. En fråga från en läsare: Vad har du för storlek på dina fötter?

Svar: Jag har strl 39, men skorna kanske såg större ut på bilderna! :P

Kommentarer
Postat av: agnes

men du heter väll inte jansson i efternamn :/?

2011-06-10 @ 09:56:34
URL: http://happyandlove.blogg.se/
Postat av: bla

nej jag bara undra!!:p

2011-06-10 @ 14:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0