Tekla babblar...

Hej på er! Jag är i sommarstugan utan dator så bloggen kommer troligtvis att vara ouppdaterad tills på måndag... Detta blir ett bildlöst inlägg då jag bloggar från mammas iPhone! Jag shoppade lite igår och var precis på väg och tänkte fota en grej som jag köpte... Men jag tror att jag väntar med att lägga ut det på bloggen, med tanke på att det är en del av skolavslutningsoutfiten(långt ord!) och den kanske är kul att hålla lite hemlig? Men jag vill såklart visa er den! Igår var jag på Rix Fm festival och det var jättebra artister;) Jag älskar ju Ulrik Munther! Så grym på att sjunga och så är han ju så OTROLIGT söt också... Nu ska jag ta kameran och " den hemliga saken" och gå ner till bryggan och fota! Puss och kram på er världens bästa läsare! Ps. Jag fick en fråga från en läsare: Heter du Tekla på riktigt? Svar: nej och ja, jag heter Maja i förnamn och Tekla i mellannamn!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0