Dagen i bilder

1.Snöstorm i Ramundberget, åkte till ett ställe utanför själva "liftcentrum" eller vad man ska säga. Stolliften
gungade lite skrämmande... Haha :)
2. Vi gick in en värmestuga och fikade lite, då såg vi att de hade stannat liften och att vi var "fast" där vi var! Men det var rätt bra, för då fick vi tolka efter en skoter tillbaka till liftarna:) Det var naaajs!
(pappa tog den här bilden)
(Jag i blå jacka med en svart väst!)
3. Åkte skidor, vädret blev finare och finare!
4. Fikade i solen!
5. Åkte mer skidor... (pappa tog bilden)
5. Köpte ett pannband som det står FUNÄS på! :D
6. Och nu sitter jag här i min one piece och mitt nya fina, rosa pannband, trött i benen efter dagens åkning!

Kommentarer
Postat av: linnea tysklind

vilken härlig dag ni måste haft, jag försår att man har ont i benen efter...

2011-03-30 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0