Bloglovin + en liten fråga från en läsare

Följ min blogg med bloglovin
Jag har skaffat mig ett bloglovinkonto nu, häng med och följ min blogg vettja!:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och så hade jag fått en liten fråga från en läsare:
Hej! Jag har bara en liten fråga; var du på konsert på arenan för jag tror att jag såg dig med din kamera!! Du var väl där med din skola...
Svar: Japp, visst var det mig du såg! Jag var på en konsert idag som våran skola och en till skola ordnar och samlar in pengar till välgörenhet. Den här gången gick pengarna till skolor i Himalayaregionen:) Kul att då såg mig där, jag sprang runt där med kameran runt halsen!:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag såg dig där!:) Jag går inte på din skola men jag går på den andra som var där! Jag blev först chockad när jag såg dig jag hade ingen aning om att du bor här!:D

2011-05-18 @ 20:49:31
Postat av: Anonym

Ja jag såg dig där!:) Jag går inte på din skola men jag går på den andra som var där! Jag blev först chockad när jag såg dig jag hade ingen aning om att du bor här!:D

2011-05-18 @ 20:50:36
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så jättemycket! hittade du den via en kommentar då eller haha, nyfiken! :D

2011-05-18 @ 22:16:51
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0