Blue eyes

Hej! Som ni kanske vet så var jag på Porträttkurs i helgen:) Vi fick fota olika modeller på olika platser, inomhus och utomhus. Det var modeller i olika åldrar, och en av dem hade så otroligt fint ansikte! Jag frågade modellerna om det var okej att jag använde bilderna på bloggen och det var okej för denna fina tjej! Lägg märke till hennes blå ögon och hennes fräknar!
Bilden är redigerad i Photoshop Elements 7.0, jag har dragit upp kontrasten så att allt ska synas bättre. Men jag har INTE lagt till någon färg i ögonen, de är naturligt blå! Fler bilder från fotokursen kommer troligtvis framöver...
Bilden är fotad med min Nikon D80 och med ett makroobjektiv som jag lånade av en på kursen.

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Egon

Vilken kanonbild på modellen!(den fina tjejen )

Du måste vara en duktig fotograf!

2011-05-24 @ 08:13:44
URL: http://photobytetekla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0