Livet man inte ser med ögat

Foto och redigering: Jag | Kamera: Nikon D80| Objektiv: Nikkor 55-200mm

När jag satt och åt glass i solen såg jag en fjäril flyga förbi. Tog genast fram "zoom-objektivet" och förökte få en bild. Det gick inte bra. Men så började jag titta mig omkring i trädet med de fina blommorna. Där ser jag små djur, leva sitt liv! Så kom en geting, och jag fick den perfekta bilden. Och så kom en myra vandrande fram på en gren, klick, också en bra bild! Intressant liv där i träden.Inget man ser med blotta ögat, men med en kamera kan man upptäcka mycket!
Sedan kom jag på att jag inte ätit upp min glass.
Den hade smält.
Puss på er, och prova fota insekter någon gång.

Kommentarer
Postat av: Johan

Stiligt Maja!

2011-05-12 @ 20:11:57
Postat av: ida

å du är du duktig maja! :**

2011-05-12 @ 22:17:12
URL: http://poncy.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder!! Lyckades också fota en humla här om dagen :)

2011-05-19 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0