SVAR FRÅN FRÅGESTUND!

  • Vill du gifta dig? Ja, om man hittar "den rätte" (haha vad töntigt det där lät) så vill jag såklart gifta mig:D

  • Om du skulle få två barn, en kille och en tjej, vad skulle du döpa dom till då? Hmm... Vad svårt! Jag tycker Vilda är ett fint tjejnamn, så det kanske jag skulle kunna döpa min dotter till... Men ett killnamn... Jag vet faktiskt inte! Haha :P

  • Vad för typ av killar faller du för? En till svår fråga... Men jag har märkt att de killar jag tycker är så grymt snygga är killar med långt hår (eller halvlångt) :D Men om det är personlighet du menar så ska dom vara snälla (snälla ögon), roliga och ha humor och vara sig själva! Haha hoppas svaret duger!

  • Tänker du satsa på foto eller bara ha det som hobby? Jag tänker satsa på att bli fotograf, det är en dröm jag har så ja, jag kommer satsa på foto! :D

  • Sminkar du dig så här→  varje dag? Nej, det gör jag inte :) Det där var faktiskt en halloweensminkning och jag sminkar mig knappt alls :) Men jag tycker faktiskt att det blev lite bra, hahah :D

  • Vad fotar du helst för någonting? Människor (porträtt). Det fotar jag helst :)

  • Vilken är din favoritlåt? Åh, jag vet inte! Det går i perioder, men nu tycker jag om: Snälla bli min- Veronica Maggio, Lalehs låtar och Adeles låtar :)

  • Hur upptäckte du att foto var din grej? Ja du, det har liksom bara växt och blir bara roligare och roligare! Så det var inte ett speciellt tillfälle, det växer! :D

  • Favoritskor? / Favoritklädesplagg? Converse är favoritdojjorna :) Klädesplagg går i perioder, men One Piecen ligger mig varmt om hjärtat! (hahah :D)

  • Favoritaccesoar? Varma mysiga halsdukar! Sen älskar jag ringar också! :)

  • Skulle du kunna lägga ut bilder på ditt rum, och även vad som finns i din garderob? Jag ska försöka, jag kan inte lova något men rummet har jag faktiskt oxå funderat på att fota lite någon gång!


Det var frågorna och svaren! Hoppas ni fick veta det ni ville:D Riktigt kul att det blev många frågor tillslut! Nu måste jag börja göra mig iordning för att fota Lotta!!! :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0