♥Happines♥

Älskar denna bild så otroligt mycket!♥ Det är bara dessa tjejer som kan skratta på detta vis!
Gud så skönt att det är fredag imorgon! På lördag är det Rättviks marknad, och vi ska vara hos mormor och morfar:) Är det någon av er som ska till Rättvik på lördag?
Det var en läsare som frågade var höstbilderna var tagna, och om du menar bilderna på mig och mimmi så är det faktiskt på en kyrkogård:)
PS. Det är ju såklart okej att ni är anonyma, men det är lättare om ni skriver er mailadress om ni har någon så jag kan svara på frågor jag inte vill svara på direkt i bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: 12 åriga tjejen ^^

okej då vet jag men kan alla se min mail adress då?? för jag vill inte det!! förlåt för att jag är så dålig på det här....

2011-10-06 @ 20:47:28
Postat av: 12 åriga tjejen ^^

okej då vet jag men kan alla se min mail adress då?? för jag vill inte det!! förlåt för att jag är så dålig på det här....

2011-10-06 @ 20:48:07
Postat av: ida

men gud va charmig bild!!

jag ska också dit på lördag! :D

2011-10-07 @ 13:50:51
URL: http://poncy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0