Inspirationsbrist och förkylning

Tjena mors! Jag sitter här med en rinnande näsa och inspirationsbrist. I alla fall i fotoväg! Känner att jag måste grabba tag i någon fin liten modell och få ta några fina höstbilder... Vill verkligen fota, men inspirationen är liksom inte på topp. Och det är inte jag heller i och för sig... Jaja, nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv :P
Jag håller äntligen på med ett kameraband i slöjden nu! Det kommer nog bli toppenfint tror jag! Nu ska jag ta och besöka sängen och vila upp mig för de sista dagarna i veckan. Ha det gött♥



Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag tycker i alla fall att den här bilden är jätte fin!

Kram

2011-09-14 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0