Sportlov

Wihoooo :D Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade sportlov! Känns så skönt. Denna kväll har varit superskojig, jag och mina fina vänner har varit på en fritidsgård och ätit tacos och haft det trevlans! Tittade även lite på en skräckfilm (HJÄLP!!!), tror den hette MESSENGERS eller något liknande, läskig kan jag i alla fall garantera att den var! Imorgon kommer min kusin som bor i Stockholm i vanliga fall och vi ska gå på stan och bara snacka och kanske shoppa lite, vem vet?!
Okej, till en helt annan sak... Jag tycker verkligen inte om min egen blogg just nu... Redan tröttnat på designen, skriver tråkiga inlägg och allt! Ska försöka skärpa mig och lägga ner mer tid på inläggen och så... Designen får nog vara kvar ett tag till, så fixar jag en riktigt härlig vårdesign lite senare istället! Nu ska Tekla sova, godnatt mina sköna bönor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0