Glädje

Jag tänkte bara säga hur glad jag är nu. Idag i matkön när jag stod och tog mat, kom en i nian fram till mig och sa ungefär såhär: "Jag följer din blogg, och du är jätteduktig att fota"♥Jag blev jätteglad! Nu när jag kollade på mina kommentarer såg jag att jag hade fått en av någon som kallade sig Ellen. Hon undrade om det var okej att hon la ut en bild på mig på hennes blogg, och jag tryckte på länken hon skickade. Då hade hon lagt till mig i ett inlägg om fem bra bloggar hon läser! Fattar ni vad glad man blir då? PUSS!♥
"en skärmdump från Ellens blogg!"

Kommentarer
Postat av: Linneaa

Jag vill att du tar dig en titt i min blogg för en liten överaskning! :)

Kram!

2012-01-20 @ 21:41:06
URL: http://linneaahanssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0