Bröllopsbilder - check!

Mina vänner, nu är jag färdig med alla bröllopsbilder! Mina allra första också, så det känns jätteroligt. Nu ska jag bara lämna över ett USB med bilderna till paret, och hoppas på att de gillar fotona! :)
Har några bilder som mamma tog på mig igår som jag också hade tänkt att redigera, men jag känner mig så trött på att sitta vid datorn nu så vi får ta det antingen senare ikväll eller någon annan dag. Ni får ha en fortsatt bra dag allihopa!
 
         
    
PS. Nu har jag 300 röster på min bild i fototävlingen, så TACK igen alla som har röstat och kanske tillochmed röstar varje dag!.HÄR kan du klicka och komma till mitt bidrag. DS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååh vaad underbara bilder, du är bäst kusse ! <333333

2012-06-30 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0