Skolavslutning

Idag hände det som man har väntat på och längtat efter, nästan ett helt år. Vi fick sommarlov. Efter en himla massa jobb, dryga ämnen, men också supermycket skratt och bra stämning i klassen är detta läsår slut! Vi har gjort väldigt mycket, och haft otroligt roligt! Vill inte ens tänka på att nästa år är det dags att säga hejdå till alla. Men samtidigt får man ju börja gymnasiet då, vilket betyder att jag verkligen kommer att få inrikta mig på saker jag är intresserad av. Men, först och främst, innan skolan börjar igen, har jag en hel underbar sommar framför mig! Jag ska leva ut min hippie inom mig (haha), grilla, fota, bada, gå barfota, vara på festival, vara med vänner och göra allmänt supersomriga grejer. 
NU KÖR VI, SOMMAR 2012!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0